« Home | Bir Bayram Hazırlığı [Köşe Yazısı] » | sitenizin karnesi » | iktibas [bir genç kızın "güldüğü"] » | derin nefret [hikaye] » | Düm Teka Düm Tek » | Seyir Defteri 1 » | çarkın dişlilerinin dışından bakma hevesi » | Bir yaşmaklı kadın portresi [hikaye] » | İktibas [Frank Sinatra] » | İktibas [izmircadısı] »

de hadi işine yürü

Artık hayatımdan çıksan diyorum.Bu ikili delilik sona erse.İkimiz için de en hayırlısını diliyorum. Hiç olmamış gibi davranabilmeyi, bu yok ediciliği anlayabilmeyi, bir bilsen ne kadar yürekten istiyorum. Lütfen görmeyeyim seni, bir yerlerde karşıma çıkma. Konuşmayalım, bakışmayalım... Ne olursun Daha fazla tükenmeye takatim yok ne güzel bir şarkı sözü.. dinle dine sonra dön bi daha dinle. bi adama sittir git demenin en şairane öğreneği. sıkıldım ulan, yeter otlakçılığından burama geldi kendine paket al artık felan diyemenler için best efemden bilmem nerden çalınacak bir şarkıdır. hele ki sezen abla öyle bi lütfen diyor ki, gebertirirm lan kendimi bi daha onun yanına gidersem, karşısına çıkarsam diye hissediyor insan. ben hissediyorum, insanım çünkü ben. bide bugün çankırılılar vakfından bi davetiye geldi, üzerinde "kız anasından sofra düzmeyi, oğlan babasından öğrenir sohbet gezmeyi." diyor. çankırıda demek edepsiz babanın edepsiz oğlu oluyormuş. edepsiz dedikse almanyada türken raus diyen gavurlara el hareketi çekmekten bahsetmiyorum. mesela adamda vardır bir alışkanlık, kanka bi sigaran var mı muhabbetine girer selamın hemen ardından. yada abi çay ısmarlada içek felan. bunlar götü şeyler. büyük kız gavura kaçsa mesela ibrahim çavuş ne kadar üzülür ben de o kadar üzülüyorum, hadi ulan yeter senden çektiğim dediğimde gitmeyenlere rastladığımda. bide çöpçü gül kokacak değil ya, onlarla uğraştıkça bizde de acayip bir yere tükürme olayı baş gösterdi. neyse güzel şarkı bu, dinleyin dinletin :)