« Home | de hadi işine yürü » | Bir Bayram Hazırlığı [Köşe Yazısı] » | sitenizin karnesi » | iktibas [bir genç kızın "güldüğü"] » | derin nefret [hikaye] » | Düm Teka Düm Tek » | Seyir Defteri 1 » | çarkın dişlilerinin dışından bakma hevesi » | Bir yaşmaklı kadın portresi [hikaye] » | İktibas [Frank Sinatra] »

şehrin boş sokakları ıslanır göz yaşıyla...

prometheus'da bir istanbul aşkı var, uzaktan uzağa ölzem duymalar felan. anlam veremezdim ben bu istanbul'u sevenlerin fanatikliğini.ilk fırsatta burdan kaçar adım uzaklaşan biri için normal tabi bu, ama işte onları anlmıyordum. geçenlerde kızlar yurdu dizisinin ilk bölümünü izlerken büyük şehre ilk defa gelen bir kız taksiyle kızkulesinin önünden geçerken bir laf etti, tam kitaplık. istanbul'da yaşayan bilmez buraya ilk defa gelmek nasıl bir duygudur. hep kartpostallarda gördüğünüz şehrin içinden geçmek derken cebinden bir kız kulesi kartpostalı çıkarıp taksinin camından gözüken kız kulesinin hakikisinin yanına tuttu. işte bu andır ki iman ettim istanbul'lu olmayanların yada daha genel olarak şehirden olmayanların hayallerinde şehire vardıklarında hissettikleri duyguyu. çok mu duygusalım nedir. hem kızlar yurdu felan, kurtlar vadisi izleyicisi olarak bana yakışmadı gibi geldi, neyse hayrolsun :)