« Home | derin nefret [hikaye] » | Düm Teka Düm Tek » | Seyir Defteri 1 » | çarkın dişlilerinin dışından bakma hevesi » | Bir yaşmaklı kadın portresi [hikaye] » | İktibas [Frank Sinatra] » | İktibas [izmircadısı] » | Yatmadan önce [Yüz temel eser mi? Yüz fırça darb... » | kimse » | Güle Güle derken... »

iktibas [bir genç kızın "güldüğü"]

bir gün bir minibüsüm olursa içini björk ün fotolarıyla donatıcam. dışı da mor olacak. ve bas bas hakan kurşun çalacağım. bakacağım. magandalar ve tikiler yoğunluktaysa onlara gıcıklık olsun diye her sokağın başında yolcu bekliyorum ayağına yarım saat duracağım. sonra yolda gördüğüm arkadaşlarımla 10 ar dakika muhabbet edeceğim. naber ya nasıl gidiyo stüdyo çalışmaları filan diye asi genç ayağı yapacağım. bana hep tersini özellikle yapıyolarmış gibi gelir de. minibüsçülerin hepsi salak değil ama. güzel şarkılar çalıyolar. ibrahim tatlıses çalıyolar mesela. hele geçen sene sabahın köründe dershaneye giderken ben ibo çalarlardı kendimden geçerdim. kötü günlerin güzel anlarıydı. bi de bazen çok hızlı kullanıyolar onu da seviyorum. bi de bizim yurda giderken bi alt geçitten geçiyoruz. çok fena rampası var. işte orda taksi hız yaptı mıydı vuuuuv tam bir gondol hissi yaşıyıveriyosun. seviniyosun. için bir hoş olayazıyor. öptüm! bir genç kızın "güldüğü"