« Home | tehlikeeee » | ooh mambo italyano » | kopunca kayış » | ilan-ı aşk » | başsağlığı..... » | iktibas [farukyucel] » | ebelemeç sobelemeç » | istanblog » | yalan bu masallar » | hatalar ve şeyler »

ali usta'ma ve promethe.'ye

sayın ali usta ve sayın prometheus'un benim poroplemleri varmış. gerçi sayın prometheus'un yoktu ama artık varmış :) ben burdan kendilerini kınıyorum. neden: öncelikle kendileri bu kadar bağır çağır ortalığı ayağa kaldırmalarına rağmen, en son sobe olayında takip ettikleri matbuatların arasına Bu YAKA'yı eklememişlerdir. bu da takip etmedikleri anlamındadır. evet kendilerine geç ulaşıyordur doğrudur, fakat bu onların takip etmek istedikleri anlamına gelse de, o maddelerde en azından bir sitem içerisinde bahsedilebilirdi. bu bir alınganlık değil durum tesbitidir, bilinsin.. ikincilikle, sayın prometheus'ta çıkardığımız bütün sayılar olmasına rağmen, bir kere olsun bize bir eleştiri metni maillememiştir. bu da aynı şekilde takip edilmediğimiz anlamına mı gelir, yoksa önemsenmediğimiz anlamına mı? üçüncülükle, pek kıymetli nuh tuna zihnimiz açılsın diye bizi mesir meacunuyla beslerken, aynı hassasiyeti prometheus'tan ve ali usta'dan görmedik. zira ne ankaradan misket elması almışlığımız ne de rize çayı içmişliğimiz vardır. zinhar böyle bir beklentiyle gazete postalıyor değiliz. biz karşılığını illa ki Allah'tan bekliyoruz. fakat bu durumda sanki bizim takip edilmediğimiz anlamına geliyordur mudur? yok, bu anlama gelse noolcak zaten, biz yine severiz ustamızı da, iskimizide. benim niyetim yazıyı uzun tutup vakit çalmak. ola ki bu sırada kargocular ding dong diye zile dokunur da bu yükselen tansiyonu düşürür. velhasıl abiler yolda valla geliyo, büroya basmaya değil de üzüm suyu içmeye lütfen buyurun. promethe. geldiğinde onu iyi ağırlayamadık, şadan efendi ile buluştuk, hem tophaneye gidemedik hemde her bi şey bok olduydu. neyse hatırlamaya gerek yok. ve son olarak ::: farukyucel: hani blog girmedin Alexandre The Great de La Prometheus: girecektim ama vazgeçtim Alexandre The Great de La Prometheus: rezil olma farukyucel: ben seni rezil edicem şimdi ama Alexandre The Great de La Prometheus: nasıl etcen Alexandre The Great de La Prometheus: yazı mı yazcan bi yere farukyucel: görcezzz