« Home | hadi anlat bakalım » | yahudiymiymiş » | iktibas [zeynebim] » | bir sms » | ali usta'ma ve promethe.'ye » | tehlikeeee » | ooh mambo italyano » | kopunca kayış » | ilan-ı aşk » | başsağlığı..... »

bir dileğim var...

simit sarayları gibi tost sarayları açılsın istiyorum. karışık tostun içine ince dilimlenmiş büyükçe bir domates halkası koyulsun istiyorum. tostu özel ekmeklerde değil, somun ekmeğin yarısına yapılmış istiyorum. ev usulune yakın bir tarz yakalamalı diye düşünüyorum. yanında içmek için kompostu seçeneği konulsun. meyve suyuda aynı şey diyip dellendirmeyin beni sakın. kompostu istiyorum, erikten yapılanı benim tercihim. siz artık kayısı felan isterseniz karışmam. bir de ince belli bardaklarda ikram edilsin çaylar. yanına mutlaka iki kesme şeker konulsun. kesme şekerler pakete sarılmış olmasın. bırakalım bu yalandan hijyen çılgınlığını. ben şeker kullanmam ama toz şekeri tuzluk gibi bir şeyin içine doldurup, ucundaki çubuktan çaya dökmeye çalışanları gördükçe aklıma kötü fikirler geliyor. bi kere kaç kaşıklık attığının farkında olmuyorsun. mümkünse tostlar elde çevirilen ve yanan bir ateş üzerinde kullanılan tost aletleriyle yapılsın. elektrikli cihazlardan hazzetmiyorum. bu arada tanrı kullarını zaten affeder, yeterki sen beni affet sevgilim :)