« Home | emirganda bir öğleden sonra » | 10 worst album covers of all time » | bir dileğim var... » | hadi anlat bakalım » | yahudiymiymiş » | iktibas [zeynebim] » | bir sms » | ali usta'ma ve promethe.'ye » | tehlikeeee » | ooh mambo italyano »

şimdi değil

massalı yake oğlu agur'un sözleri: "yoruldum ey tanrım, yoruldum ve tükendim. gerçekten ben insanların en cahiliyim. bende insan aklı yok. bilgeliği öğrenmedim. Kutsal Olan'a ilişkin bilgiden de yoksunum." Eski Ahit / Süleyman'ın Özdeyişleri / 30, Bâb evet tanrım, başka dillerde sana yakarmak günah mı? bakıp bakıp durmak? kıskanıyor muyum? haşa, sen öyle dilediysen öyle olsun diyebilirim. bunu samimi olarak söyleyebilirim. neyi erken yaşadıysam ona geç kalıyorum diye mısralar ezberlediğimden beri, olanlardan seni sorumlu tutmuyorum. vallahi. bu futbolcu bizim takım auyum sağlayamamış olabilir. gider başka takımda yıldız olabilir. bunu da top yuvarlaktır diye saçma bir sözle açıklayabilirim. yapabilirim bu dediklerimi. ama şimdi, yani bugünlerde, yani tam bir hafta iki gündür bana biraz fazla gibi geldi. evet birikiyor. halledemiyorum haklısın. bugünün işini yarına bırakmak hoş değil biliyorum. bu işleri zamanında yetiştiremediğimi söyleyeceksen, biliyorum yorulma. tanrım, cahilim belki. belki de tembel. atari oyunlarını özlemiyorum ama sahiden. sahiden. geçmişten gelen bir çok şeyle yaşıyorum doğru. fotoğrafları da bu yüzden saklıyorum haklısın. seninle de bu yüzden mi konuşuyorum. yoo hayır. seni görmek, sana sızlanmak için. seni izleyerek gitmek için. geliniz... rahmediniz, dâd ediniz. gittim elden bana imdâd ediniz! (tevfik fikret) şimdi olan şimdi değil tanrım. buraya kadar değil yolumuz. şimdi ışıklar kapanınca yani, açılcak yeniden. yolumuz buraya kadar değil. eğlenmek bu kadar değil. uzun uzun dinlemek zorunda değilim. değilim. saatler sonra evime gittiğimde açlıktan geberecek halde olmam bittiği anlamına mı gelir sanki? tanrım, seninle vakit geçiremediğim için bana kızma. kime kızarsın bilmyiorum ama bana kızma. okudukça içime burkuntular geliyor. haber almak istemedikçe haber almak istiyorum. önerdiğin bir şey var mı? benimle vakit geçirecek kimse yok biliyor musun? bazen tanımış olmak güzel olsada tanımamış olmayı dilersin ya, öyle. unuttum sanıp unutmamak gibi. "Sen Ey [yalnızlığına] bürünmüş olan! Kalk ve uyar! Rabbinin büyüklüğünü ve yüceliğini an! Öz-benliğini temiz tut! Ve bütün pisliklerden kaçın! İyilik yapmayı kendine kazanç aracı kılma, ama sabırla Rabbine yönel. Ve [insanları uyar ki], [yeniden diriliş] sûru üflendiği zaman, o gün, bir ızdırap günü olacaktır." Kur'an-ı Kerim / Müddesir Sûresi / 1-9 ayet