« Home | ilan-ı aşk » | başsağlığı..... » | iktibas [farukyucel] » | ebelemeç sobelemeç » | istanblog » | yalan bu masallar » | hatalar ve şeyler » | 80'li yıllarda çocuk olanlar için... » | iktibas [029ur] » | hey dostum, derdin ne senin? »

kopunca kayış

  1. bulutlar eşlik ederken ellere. içi boş sepetlere tadı mayhoş içecekler doldurmak. hadi gelin buluşalım demek. bahar geldi ya piknik demek. dağ evleri mavi ve büyülü olsa demek. oyuncakları aşıklara üzümleri okulu asıp uzananlara vermek.
  2. başladığımız yerde olmamız tur bindirdiğimiz anlamına gelse. yeni cevaplar bulsak sorulara. berrak görünmek oyun oynamak kadar zevkli olsa. köprülerin altından sular geçse, intihar edende, balıklar tutanda. hüzün gelir sonra diyerek arabesk otobüslerimiz olsa sonra. artık uyumaya takatimiz olmasa. uyu uyan uyu uyan uyu uyan...
  3. farklılıklar o kadar çok ki geceleri rüzgar estiğinde üşüyoruz. gündüz rüzgar estiğinde saçlarımız dağılıyor.
  4. güneş dayak yediği zaman. melekler takım tuttuğunda. benim diyarlarım olduğu zaman. ıslık çalmak gömmek demek olduğu zaman. belki değil kesin olarak gömmek demek olduğunda. olmayacak hayallerin rengi pembe değil sarı olduğu zaman. brezilya dizileri mavi olursa diye. birlikte ve tek bedende anlamsız olunca.
  5. hızlı yazıp yavaş okurum. yavaş yazıp hızlı da okuyabilirim. önemli gün ve geceler önemli değildir bende. basit olan şeyleri basit görmem, önemserim. bunu yapabilenin sanatçı olduğunu düşünürüm. slovakya güzel bir yer midir? bilen birisi varsa bi söylesin insanlık namına.
  6. izmir'e gitmek istiyorum. onur air'den 9 YTL bilet almak istemiyorum. otobüse 40 YTL verip gitmek istiyorum. bir de çanakkaleye gitmek, evreşe yolları dar mı değil mi görmek istiyorum. sevdiğim bir şarkıcı olsun, her şarkıcıdan bir kaç şarkı sevmek istemiyorum. birisi çıksın ve bütün şarkılarını seveyim diyorum. fena olmaz. kısa cümleler kurmak istiyorum. evet. hayır. bu kadar kısa olsun.
  7. eskiden güzel bir çocukmuşum. büyüdüğüm için mi birini suçlamam lazım, güzel bir büyük olmadığım için mi? bekle beni kudus diyemediğim için hayatımın hiç bir döneminde kimi suçlasam? bağdat'tan ya da kudüs'ten daha çok sevdiğim için mardin'i acaba imanım eksik midir? suriye ile yada diğer herhangi arap ülkeleriyle birleşmek istemiyorsam kötü bir şey mi istiyorumdur? ümmetçi olmak da bir milliyetçilik değil midir? milliyetçilik neden kötü bir kavramdır? tadı yok sevdanın, adı yok sensiz isimli parçayı seviyorum ama ne onu söyleyenle ne de sözleriyle alakalı değil, neyle alakalı acaba?
geliniz... rahmediniz, dâd ediniz. gittim elden bana imdâd ediniz! geliniz, kim gelecek? b-hûde! ettiğim velvele pek bi-hûde Tevfik Fikret
ben onu sana verdim. götür yak demedim.