« Home | hatalar ve şeyler » | 80'li yıllarda çocuk olanlar için... » | iktibas [029ur] » | hey dostum, derdin ne senin? » | trajedi » | takas » | 100 temel eser, topluca :) » | zoka » | hikmet... » | şehrin boş sokakları ıslanır göz yaşıyla... »

yalan bu masallar

efendim masal okuyorum bu sıralar. heidi, kırmızı başlıklı kız, pinokyo felan. opet reklamlarından mıdır nedir dilime takılmış, sosyal mesaj verme kardeşim diyorum her defasında yazara. altı üstü bir masal, 4 yaşındaki çocuk senin muhatabın birde. keşke diyorum okumasaydım, cindrella hala aşık olduğum kız olarak kalsaydı, pinokyo haylaz çocukluğum. uykum var diyeceklerimi toparlayamıyorum, demek istediğim o ki, cindrellayı okuyunca heh gecenin köründe dışarı çıkmak mı istersin, kız kısmısının hem ne işi var, oh olsun diye mızıklanıyorum. kırmızı başlıklı kız ise benim için nenesine yardım etmeye çalışan iyiliksever birisi değil de sokakta gördüğü her adamla konuşan hafif meşrep bir dilber oluyor sadece. efendim babanız marangozsa sakın yalan söylemeyin, beni özleyin anacım baaay