« Home | bazen.... » | Başkasının Ölümü v0.1 » | sağ eller havaya, pırlantalar buraya :) » | sırma bıyıklarımı, sürsem nerelerine :) » | inanıyorum, ben robocop'um :) » | insan insana inanmalıdır... » | müjde efendim » | yok daa neler » | çok önemli bi not » | düştü karpuz kapuğu denize »

bir gün bir çılgınlık edip :)

"mandalar gece dolaşır" n-marmara mesela şimdi seninle birlikte bir şarkı severiz biz. aslında sen seviyosundur, biz de hep bu şarkıyı dinliyoruzdur. sonra günler aylar sonra tekrar bu şarkı çıktığında radyoda hemen seni hatırlarız. vay be deriz. kral insandı vesselam felan deriz. iyi duygular besleriz, daha bir severiz bu şarkıyı. sonra kafaya dank eder bişi. acaba o neden seviyodu bu şarkıyı. çünkü şimdi biz bu şarkıyı sevenler kervanındayızdır ve başka bir kral insan sırf biz seviyoruz diye sevmektedir bu şarkıyı. her dinlediğinde bizi hatırladığını belirtir. ama ben bu şarkıyı dinlerken başka bir kral insanı düşünüyorumdur. bu kral insan ise bütün bunlardan habersiz, benden sebep sevmektedir bu şarkıyı. hal böyleyken bizim uğruna bu şarkıyı sevdiğimiz kral insan ya dinlerken tıpkı bizim gibi başkasına hürmeten seviyorsa. ve bu hürmetli kişi sizin için pek kıymetsiz biri ise...

Bittiyse söyle, boş yere savaşmayalım Canın çekmiyorsa, yılları boş yere harcamayalım Bittiyse söyle, sevgili rolü oynamayalım Adımız karalanmışsa aşkı boşuna kandırmayalım Yakmam resimlerini odama ışık yaparım emin ol Bu hayat biterken de aklımda hep sen olcaksın

Zorlama gözyaşını akmaz Mecburen üzüntü olmaz Bana bir borcun yok Aşkta telafi olmaz