« Home | Şşş sus bak sessiz ol » | bu sene şampiyon görelim sizi... » | [poetikhars] Kuun - sayınsevgili biladerim... » | Başkasının Ölümü » | teşekkürler güzel abimler » | "mayıs" geldi, böyle oldu... » | bir gün bir çılgınlık edip :) » | bazen.... » | Başkasının Ölümü v0.1 » | sağ eller havaya, pırlantalar buraya :) »

bugünkü falım :p

"Herşey hemen olsun diyenlerdensiniz, ama herkes o kadar hızlı olmayabilir. Değişken ruh haliniz çevrenizdekileri şaşkına çeviriyor. Bugün onayladığınız şeyi ertesi gün ilk kez duyuyormuş gibi davranmanızı çevrenizdekiler kolay kolay kabullenemiyor. Yeni arayışlar içindesiniz. Ama dikkat. Bu arada eskileri kaybetmeyin. Bu günlerde cazibelisiniz ve etrafınızda bir yığın insan var. Ama hepsine güvenmeyin. Baş ağrıları ve mide kramplarına karşı yoga gibi hem bedeni hem zihni gevşeten çalışmalar yapın." meali: evet, hemen olsa keşke diyorum. herkesin bu kadar hızlı olmamasından hoşlanmıyorum ama anlayışla karşılıyorum. değişken ruh halimden dolayı şaşkınmısınız :) yeni arayışlar içinde felan değilim, yalan bu :)) eskileri kaybetmiyorum zaten lanet olsun... bugünlerde cazibeli olduğumu söyleyen tek şey burcum, o yüzden sizlere güvenmeye devam edebilirim. baş ağrılarım için acayip bir hap var. doktoruma burdan sonsuz teşekkürler, yıllardır bu kadar etkilisini kullanmamıştım. ben zaten cıvık bir insanım, yeterince gevşek ve yağlı bir bedenim var. müneccim.com'un katkılarıyla sunduk efendim. iyi pazarlar...