« Home | müjde efendim » | yok daa neler » | çok önemli bi not » | düştü karpuz kapuğu denize » | octavio değil activia » | "Bir şeyin resmini yapmak resim yapmak değildir*" » | BUZ geliyor :) » | ebelemeç - sobelemeç 2 » | doğumgünü » | "bu eller sizin mi?" »

insan insana inanmalıdır...

  • insan insana inanır. inanmalıdır. bazen yalan söylediğini bilir yine inanır. yine inanmalıdır. aldanır insan. aldandığına inandığında aldanır. inanmadığında yanlış olduğuna, doğrudur o. deniz ikiye ayrılacaksa, ayrılacaktır. elinde asa olduğuna inanır insan. deniz ikiye ayrıldığında. beynin bakirdir, bedenin orospuysa.
  • iyiyim dediğimde inanıyorsunuz. bana en çok inandığınız zaman nasılsın diye sorduğunuz zamanlar. iyiyim. peki iyi geceler o halde. inanıyorsunuz nasılsın demeyi düşünürken bile. bana en katıksız inandığınız zaman ben hep iyi oluyorum. devrik yazdığım zaman siz nasılsın diye sormuş ben iyiyim demiş oluyorum çoktan. çoktan peki iyi geceler deme vakti gelmiş oluyor.
  • endülüjansımız ne kadar çoksa o kadar inanırsınız sıcaktır cehennem diyenlere. çok mağruruz biz. nasılsın dediğiniz zaman yine iyiyiz deriz.
  • önümüzde musa varmış gibi, hapşurdukça çok yaşa der gibi peki iyiyiz. ne kadar hasan şaş'sak biz o kadar marcio nobre'siniz aslında. biz sizin arkadaş olduğunuza inanmak isterken, siz bizim scipio * olduğuuza, tarlanızın tuzu olduğumuza inanırsınız.
  • insan robocop olduğuna inandıkça, robocoptur. nasılsın denmişse bu gün bir yerlerde, peki iyi geceler deme vakti gelmiş demektir.
  • güle güle demek için, iyi olduğuna inanmalıdır insan. iyiyim diyebilmelidir. tekrar görüşeceğiz diye yolculuğa çıkar insan. giden üzülendir.
  • yolcu ten'dir, eğer yollar bedense..*
* Hilmi Yavuz / Yolculuk Şiirleri / Yolculuk ve Gül / Can Yay. 2002 Shf: 14