« Home | "Bir şeyin resmini yapmak resim yapmak değildir*" » | BUZ geliyor :) » | ebelemeç - sobelemeç 2 » | doğumgünü » | "bu eller sizin mi?" » | kartal feneri yine marizledi :) » | yine eğlence var bize :) » | çay "iç" » | düm tekaa düm tek 2 » | hüzün ki en çok yakışandır bize »

octavio değil activia

reklam "kadınlar bağırsak problemlerini anlatıyor" diye başlıyor. efendim bu kadınların herşeyleri ayrı bir problem diye düşünürek izlemeye devam ediyorum. o kadar şuh, hoş, sevilesi kadınlar ki bu reklam yüzleri, hadi canım siz kabız olamazsın diye haykırmak istiyorum. bu güzellik kabız olamaz, çırçır hiç olamaz. kadınların bu kadar büyük bir sindirim - boşaltım problemleri varmış, bizim haberimiz yokmuş. e olmasın bize ne zaten... eskiden, biz yurtta kalıyorduk o eski zamanda çırçır olmak, kabız olmak dost meclisleri dışına çıkmaz bir hadiseydi. bak, biz eskiden de erkektik halbuki. neyse. kendi aramızda alay mevzusu, dışarıda kısık sesle muhakemesi yapılan ve erik, kiraz, çilek, kayısı gibi yemişlerin midemisi bozduğunu düşündüğümüz bir durumdu. olayın prebriotik bir yanı yoktu yani. ve çoğu erkeğin düşündüğü gibi bu erkeklere has bir olaydı, kızlar osurmazdı bile nede olsa. biz bugüne kadar biyoloji derslerinde bile kadınların boşaltım sistemi bu kadar derinden incelememiştik. hatırlamıyorduk bile onlarda böyle bir sistemin olup olmadığını. soran olunca, kitaplara bi bakmam lazım felan diyorduk. heyy gidi heyy. sonra bağırsak problemini anlatan kadın: "ben onu düzenli yedim, o da bana düzenli cevap verdi" diyor. bir şeyin üzerine bu kadar mı gidilir. kepek önleyici şampuan reklamı sanki. zaten bu def-i hacet olayı yeterince mahrem bir konudur, bunu bir de neden çiçek gibi kızlarda yapıyorlara getirip bu kelebeklerin kanadını kırarsın? bir de diyor ki reklamda "doğallığımıza güveniyoruz, beğenmezseniz paranızı iade ediyoruz" kardeşim şimdi gidip ürün müdürlüğüne bilader üç gündür yiyorum bu yoğurdu halen bizim tuvalet tertemiz. oysa ben bu kadar yoğurttan sonra sağnak yağış bekliyordum felan mı diyeceğiz? hadi dedik bunu nasıl ispatlıyacaz. ya müdür arkadaşımız, gözünden belli sen rahatlamışsında gelmişsin derse? yok efendim ekmek çarpsın bi gıdım ettiysem felan... yok iyi şeyler değil bunlar... bu reklamların birisinde sanırım noterde vardı. yoğurdu yiyoruz sonra noter huzurunda... yok daha neler. hani erkekler olarak bizler kızların osurmadıklarını ve tuvalet ihtiyaçlarının olmadıklarını sanarız ya, bu reklamlar ve bu ürünler sayesinde biz nedenini çözmüz olduk şükür. meğerbiz asla yanılmamışız. bu kızcağızların hepisi kabızmışda necip türk milletinin haberi yokmuş. bütün kadınlarımızın sıkıntısı buymuş. öncelikle bu ürünü ezberimizi bozup, bizleri hayal kırıklığına uğratmasından dolayı esefle kınıyorum. velhasıl, o pırıl pırıl hatunlar aslında lafı dolandırarak " kabız olduk sıçamıyoruz, aktivia iyi geliyor" demek istiyorlar. ne kadar ayıp... bu arada fenerbahçe futbol takımını teselli etmek istiyorum ama, çok boktan bir mevzu sonrasında bu olaydan bahsetmek bazı kişi ve kurumlarca yanlış anlaşılabilir, sonra değinelim bu konuya :)