« Home | "mayıs" geldi, böyle oldu... » | bir gün bir çılgınlık edip :) » | bazen.... » | Başkasının Ölümü v0.1 » | sağ eller havaya, pırlantalar buraya :) » | sırma bıyıklarımı, sürsem nerelerine :) » | inanıyorum, ben robocop'um :) » | insan insana inanmalıdır... » | müjde efendim » | yok daa neler »

teşekkürler güzel abimler

daha az evvel Kâni Abi bi link verdi. sağolsun, daha yakışıklı kelimelerle tekrar yazacağım felan dedi ama bu kadarı bile yetti bana. zamanlaması harika. tam sıkıntımız çoğalmışken, bu genç bünyeye verdiği gazdan ötürü kendisine müteşekkir olduğumu tekrar burdan ilan etmek istiyorum. o da benim gözlerimden öpüyor hehe :) efendim mevzu bahis link: burda sonra baktım Sayha Dergi bizim için geçmişte de güzel şeyler söylemiş, iyi dualar etmişti tee kayseriden. onlarıda taşıyalım. burda tam bu esnada bi de narsistliğim tutmaz mı :) burda sevgili alexandre bey'e teşekkür ediyoruz, aynı zamanda burda da, sonraa burda da hemen aceleden ilk aklıma gelenleri yayımladım. zamanla güncelleştiririm. şimdi bu narsistlik nerden mi geldi, dün sohbet etmeye gittiğim sevgili Mürsel Sönmez abimiz, olm dedi, cevap ver dedi, benimle 5 soruluk kısa bir söyleşi yaptı. al gastende yayımla dedi sonra. sonra bende bi havalar bi havalar sormayın. zaten bahar gelmiş, bahar mayısla gelmiş, haziran gelince yaz gelicekmiş, temmuzda doğum günüm varmış en güzelinden, felanmış filanmış işte....