« Home | bazı şiirler de bekleyemiyor yağmurun dinmesini! » | yensen de yenilsen de... » | Arjantin: 6 - Sırbıstan Karadağ: 0 » | 15 Haziranın bir diğer önemi.. » | "Hemen bir sigara yak da öyle konuşalım, bir başa ... » | dede torun » | imdat zekeriya beyaz imdat » | bu ne şimdi » | kore tribününden » | bir poğaçanın hicaranına erimeyen kar tanesi gaze... »

artismisin nesin Polemon...

ataerkil bir toplum olmaktan sıkıldım. gün eb gün ortaya çıkan feminist hanımlardan tiksinti felan geldi. erkeğe benzeyen kadınlarla evlenmek zorunda kalmaktan korkuyorum. şu feministler ne istiyor bilmiyorum. pozitif eşitlik ne demek? anaerkil felan mı olsak ne. toplumsal bir değişim istiyorum ben. hanımkızlar erkeklere laf felan atsın. gece geç vakit sokağa çıkmaktan korksun erkekler. dünya kupasında kadınlar oynasa, gol attıktan sonra formalarını çıkarmalarına hakem sarı kart vermese hatta teşvikte felan bulunsa :p keşke keşke...