« Home | Teşekkür ediyorum çokça Kâni abime... » | Ödüllü bulmaca » | leyla'yı bul la kardaş :p » | artismisin nesin Polemon... » | bazı şiirler de bekleyemiyor yağmurun dinmesini! » | yensen de yenilsen de... » | Arjantin: 6 - Sırbıstan Karadağ: 0 » | 15 Haziranın bir diğer önemi.. » | "Hemen bir sigara yak da öyle konuşalım, bir başa ... » | dede torun »

dan dan ramazan !

evet efendim, zaman cep telefonuna şarkı kaydedip meşhur olma zamanı. eşinizin dostunuzun ses alabilen telefonu varsa kaydedip yolluyorsunuz internete, zamanla milletin diline dolanıyor. e sonra ne oluyor. yapımcılar peşinizde dolanmaya başlıyor. sizi arıyorlar felan. her evde bir star vardır mantığı ile yola çıkıp üsküdarda bir ailenin kapısını çaldık. aile reisine ne kadar yalvarsakta gitar alıp hasretinden geberiyorum gibi şarkılar söylemedi. abi ben evliyim üç aya kadar da inşallah aslan gibi bi erkek babası olucam dedi. saygı duyduk. ben size bizim oraların türküsünü söyliim dedi kabul ettik. hemen bir imaj çalışması yaptık ve doğal haline yakın bir konsept geliştirdik. saçlarını yana yatırması benim fikrim değil, kullanıcının kendi tercihi. ev ortamında hani doğallığa bir işaret olsun diye, böyle çaydanlıkla felan bir klip çekelim dedik. neden klip. rakiplerimiz sadece ses kaydıyla girdiler bu yola, biz bir adım önde olalım. atı alan üsküdarı geçmiş olsa bile bizde motorsiklet var hemde 150 basıyo :p efendiler; biz hayalet değiliz, 84'lü hiç değiliz. yaşımız almış yürümüş. gençler kaset yaptıkça la biz niye yapamıyoruz diye hayıflanmaktayız. bu gidişe bir son veriyoruz. huzurlarınızda "dan dan ramazan" niye dan dan? böyle vurucu bi isim bulmaya çalıştık, gece gece uykumuzda vardı, çayda bitmeye yakındı en son bu aklımıza geldi. sair vakitlerde düşünüp daha vurucusunu bulacağız inşallah. buyurun dinleyin quik pleyir gerekmektedir..