« Home | 27. tümen yürüyüşü » | uçurtmam var, allı pullu » | şapır şupur beni öp, çıtır çıtır beni ye » | gel aşkım gel, sağ yap gel » | hay ağzını yiyim senin özgür :) ya da 029ur » | konağın çöküşü » | atlas libas aldım bit pazarından... » | gül gübre ister » | bugünkü falım :p » | Şşş sus bak sessiz ol »

La b'oheme geceleri

"La nuit n'est jamais comléte!"* yani gece hiç bir zaman tam değildir! istanbul'da gece hiç bir zaman tamamlanmaz, bitmez; gecenin sonu gelir ama bu, gecenin tamamlandığını göstermez hiç bir zaman: geceler, sanki bir şeylerin hep 'yarım' kalmış olduğuna ilişkin, o belli belirsiz yarımlık duygusuyla biter... ama, yarım kalacak da olsa, bir yerlerden başlamak gerek! *Paul Eluard'ın bu dizesini Hilmi amcamdan öğrendim. geceye dair bu lafızlarıda. Hilmi amcamdan bu sıralar çok şey öğreniyorum.