« Home | artismisin nesin Polemon... » | bazı şiirler de bekleyemiyor yağmurun dinmesini! » | yensen de yenilsen de... » | Arjantin: 6 - Sırbıstan Karadağ: 0 » | 15 Haziranın bir diğer önemi.. » | "Hemen bir sigara yak da öyle konuşalım, bir başa ... » | dede torun » | imdat zekeriya beyaz imdat » | bu ne şimdi » | kore tribününden »

leyla'yı bul la kardaş :p

Haber 7 Tv'de kültür sanat programı yapmak kolay. Dünya kupası programı yapsana yiğitsen. hem bu programın adını "Kırkambar" koymakta zekice. bunu yaparak neyi hedeflediğini bilmediğimizi sanıyorsun değil mi? ama o kırklardan sana hayır yok bilesin! ben hacı değilim, muska yazmam. ama hafta içi her gün Tv'ye çıkarak ne elde etmeye çalışıyorsun biliyorum... programındaki triplerinden senin hevesinin ne olduğunu anladım bu arada. ama büyük medyamız kocaman patronları yemez bu numaraları efendi! öyle olsaydı CNN İnt. Larry King'i kovup seni transfer etmez miydi? bence sen tüfenk al çık keklik avına. bu yaptıkların hoş şeyler değil. hem alem remzi'ye hasta, sana değil :) ben mi? hiiç Nilgün Abla ile oturup pişti atıyorum... Kırk Ambar hafta içi her gün Haber 7 Tv'de saat 15:00'de İsmail Kılıçarslan'ın sunumuyla efendim. İsmail Kılıçarslan Kimdir: 1976 yılında Ankara’da doğdu. Şair. “Portakal Turta Bir de Kirpi” ve “Ablam Uzak Ülkede” isimli iki şiir kitabı, “Başka Masallar” isimli bir masal kitabı var. “Ablam Uzak Ülkede” isimli kitabıyla 2004 Cahit Zarifoğlu Şiir Ödülü’ne layık görüldü. “Aliya”, “Cahit Zarifoğlu-Yaşamak” ve “Roger Garaudy” belgesellerinin senaryolarını yazan Kılıçarslan’ın pek çok senaryosu da filme alındı. Bunlardan "Susuzluk" ve "Baba Evi", 2006 yılında yönetmen Nazif Tunç tarafından filme alındı. İLETİŞİM: İsmail Kılıçarslan HABER 7 TV Adres: Otakçılar caddesi No: 60 34030 Eyüp / İSTANBUL Tel: 0212 674 57 00 Faks: 0212 674 57 10 E-mail: kirkambar@haber7tv.com Web: www.haber7tv.com