« Home | QAZAQ'dan maç yorumu » | Trinidad&Tobago olley » | bir mail :) » | ah. » | sen daima içi dolu adamsın » | uçurtmamı vurmasınlar » | La b'oheme geceleri » | 27. tümen yürüyüşü » | uçurtmam var, allı pullu » | şapır şupur beni öp, çıtır çıtır beni ye »

N-Marmaradan maç yorumu

Efendim maçı heyecanla izledim, Trinidadlı ve Tobagolu kardeşlerimiz iyi oynadılar. Bu arada FİFA Hakemler Federasyonunu da kınıyorum. bir milyon üçyüzbin nufusu az sa Trinidad&Tobago’nun Türk olduğunu kanıtlayan belgeyi de ilk kez burada açıklıyorum: Maç sonu görüntüsü kardeşliğimizin en büyük kanıtıdır. trinidad tobago nun çanakkale zaferinde parmağı olduğunu düşünüyorum. hele sanchoz un dedesi kesin conkbayırındaydı. yorke un büyük amcası trablus cephesinde bir afrika gönüllüsü olarak ömer muhtarın yanında yer aldığına dair ipuçlarım var. bana göre hepsi birer tuareqdi. dayanıklılıkları, susuzluk ve açığa karşı mukavemetleriyle meşhur olan afrika kabilesi yani... Nadir Marmara