« Home | Çaprazlama Bir Köprünün Ahengi Üzerine » | şakayla karışık Sadri Alışık » | hüzün ki bazı topraklara başka türlü iner » | Reklamlar » | dan dan ramazan ! » | Teşekkür ediyorum çokça Kâni abime... » | Ödüllü bulmaca » | leyla'yı bul la kardaş :p » | artismisin nesin Polemon... » | bazı şiirler de bekleyemiyor yağmurun dinmesini! »

Sayın Fahri Ormanlı'yı göreve çağırıyorum.

Bakırköy'de yayın yapan yerel Vizyon Gazetesi ve sahibi Mahmut Akkoç hakkındaki yüz kızartıcı suçlamalar Sabah Gazetesi'nden Mahmut Övür'ün kalemiyle bu şekilde yer aldı. "Faksta iş merkezinde bir kısım aksaklıklar olduğunu, ruhsatsız işler yapıldığını, bu hususları çıkardığı Vizyon gazetesinde yayınlayacağını belirterek görüşmek istediğini söyledi. Ben de Genel Müdür Nezih Altınkök'le birlikte bürosuna gittim. İş merkezinin ruhsatını gösterdik. Bize esnafların şikayetçi olduğunu söyledi. Ben de esnafların neden şikayeti yasal mercilere değil de kendisine yaptığını sordum. Gazeteci olduğunu, kamu görevi yaptığını söyledi." Görüşme burada bitmiyor tabii. Araya özel telefonlar ve özel aracılar da giriyor. Kümet, ifadesinde bundan sonrasını şöyle anlatıyor: "Son telefonunda Salih Taşbaş'la görüşmem gerektiğini, ileteceği mesajı olduğunu söyledi. Ben de Salih Bey'i davet ettim. Bana, Murat Akkoç'un bazı işyerlerinden böyle şantaj yaparak 20'şer milyar aldığını, benden de bu parayı istediğini söyledi." Nihayet asıl niyet anlaşıldı." devamı için