« Home | Ödüllü bulmaca » | leyla'yı bul la kardaş :p » | artismisin nesin Polemon... » | bazı şiirler de bekleyemiyor yağmurun dinmesini! » | yensen de yenilsen de... » | Arjantin: 6 - Sırbıstan Karadağ: 0 » | 15 Haziranın bir diğer önemi.. » | "Hemen bir sigara yak da öyle konuşalım, bir başa ... » | dede torun » | imdat zekeriya beyaz imdat »

Teşekkür ediyorum çokça Kâni abime...

Ah benim esmer yanım Kara derim, inadım, sıkılmış yumruğum… Ah benim bir yarım. Çok önceydi Belki çocuktum. Belki evet çünkü hayat, ahşap ve uzun köprülerin karıncalarca bertaraf edildiği bir mazidir hatıramda. Çocuktum Ve babam çatık kaşlarla bakıyordu Merhameti gizleyerek. Fitil o zaman yandı. Bakraçlar devrildi toprağa. Savletle savrulunca Battalgazi filmlerinden sonra Göklere dahi uzanan tahta kılıcım Suyu kesmez oldu. devamı