« Home | şapır şupur beni öp, çıtır çıtır beni ye » | gel aşkım gel, sağ yap gel » | hay ağzını yiyim senin özgür :) ya da 029ur » | konağın çöküşü » | atlas libas aldım bit pazarından... » | gül gübre ister » | bugünkü falım :p » | Şşş sus bak sessiz ol » | bu sene şampiyon görelim sizi... » | [poetikhars] Kuun - sayınsevgili biladerim... »

uçurtmam var, allı pullu

pazar günü saat 14.00 de beykoz çayırında "kalem şehitleri" anısına dünya yerel gazeteler birliğinin düzenlediği geleneksel uçurtma festivalinde olacağız nadir bey , sevgili yazıişleri müdürüm ve gazetemizin kurucularından ve ilk sahibi m.ihsan bey ile. görev başında hayatını kaybeden tüm gazeteciler için çeşitli anma törenleri olacak. sonrasında da sanıyorum bir yarışma olucak. yurtdışından gelen temsilcilerle birlikte hoş bir gün olacağını tahmin ediyorum. haydi hayırlısı. bu arada dünya yerel gazeticeler birliği yönetim kurulu üyesi ve ilkler ansiklopedisi y.kurulu başkanı sayın fahri ormanlı ile dün üsküdar'da karşılaştık. anlattıklarından anladığım kadarıyla maltepe katılım gazetesinden nuran hanım bizi takip ediyormuş. burdan selam olsun kendilerine :)