« Home | olmadık zamanda inkomming mesıc olayları... » | off the record » | KAİHL Okul Binaları Yıkılıyor » | yol aba khı yar » | Güherçile Şiirler » | keşke, oyunlar oynamasaydık. üzülmeseydi şarkılar.... » | 1 Temmuz » | wunderbar Lehmann » | Sayın Fahri Ormanlı'yı göreve çağırıyorum. » | Çaprazlama Bir Köprünün Ahengi Üzerine »

kek yapıp hayırlı olsuna gidin...

madem magazinleştik, haftanın şık ve rüküşlerini topluca veriyorum. kafanıza göre değil, bilimsel verilere göre ilmin ışığında ziyaret edin:p un4 yeni yaşında hediye olarak böle bişi almıştı, ilk önce ona bi uğrayın bence. hem yaşı tekrardan hayırlı olsun hem de bağımsızlığını ilan etmesi. aynı tarihe denk gelen şeyleri severim. seneye hem yaş günü hem de blogunun açılış günü aynı olucak. bide genelkurmayla anlaşsa da askerliğini de aynı gün yapsa tadından yenmez :p sonra divangiller arayüzlerini metalik bişiler yapmış. ben kendilerine hoş olmuş felan dedim ama buradan açıklıyorum, değiştirin çabuk ! aynı ünlemli cümleyi, daha fazla ünlem ile sayın 3nokta'ya hitaben yazıyorum. ortaklık mevzubahis olunca değme bloggerlardan daha pazarlıkçı çıkan sayın çin kamışı bizce talebe karşılık veren bir yapıya bürünmüş sitesiyle haftanın süprizi. haftanın daha da süprizi çok pazarlıkçı çıkmasıdır ki kendilerinden beklemezdik bunu, cidden süpriz oldu. haftanın en süprizi bütün bir hafta sonu her fırsatta kazık yemem olmuştur. en son sevgili lao'nun üsküdardaki jestiyle talihimiz döndü diyecekken bir kazıkta italya atmıştır. yazıklar olsundur bana bu hafta sonu için...