« Home | Güherçile Şiirler » | keşke, oyunlar oynamasaydık. üzülmeseydi şarkılar.... » | 1 Temmuz » | wunderbar Lehmann » | Sayın Fahri Ormanlı'yı göreve çağırıyorum. » | Çaprazlama Bir Köprünün Ahengi Üzerine » | şakayla karışık Sadri Alışık » | hüzün ki bazı topraklara başka türlü iner » | Reklamlar » | dan dan ramazan ! »

yol aba khı yar

gidişime yollar duruşuma kızlar hasta şimdi seni bi öpsem, uyurum iki saat felan. sonra okey arasında iki kahve içer tavla atarım. eskisini götürür yenisini ısmarlarım, çay bardağından depozito isteyen dimağlara rahmet okurum. kabataş erkek liseli olurum çamlıca kız lisesi edebiyat matinesi düzenlerse. orhan pamuk'a oryantalist dedirtemiyorsam dansöz de dedirtmem. bana öyle melul melul bakma bebeğim biliyorum sen de ineceksin. madonnayla pek bi sevişiriz, benimle birlikteyken 5 vakit namazındaydı. şimdi seni bi öpsem, uyurum iki saat felan.. senin öbür arkadaşın bedava telefon dağıtıyormuş bebeğim. sen bana 15 gün içinde ilk mesajını " 15 gün gecikmiş faturan ..." diye başlayan dünyevi bir konu ile ilişkilendirip atıyorsun, bebeğim. seni özlemediğimi, bir an önce kurtulmak istediğimi bilmeni isterim. kuzu kurdun, yol ford'un yeri geldiğinde. selam eder hürmetlerimi sunarım. içinde yer almak istediğimiz anketlerin ilk sorusu ne olmalıydı ki biz içinde yer almak istemiş olmaktan dolayı memnuniyet duysaydık bilmiyorum. öyle bakma güzelim atla da gezelim köle izaura, ülkemin ezilen ve hor görülen ilk birinci sembol kişisi, sana olan aşkımı, özlemimi nasıl dile getirsem bilemiyorum. bir sana bir de sabah uykusuna hastaydı bu beden o yıllarda. ülkemin tanıştığı ilk brezilyalı pembe dizi kişisi. sobanın üzerine çizdiğimiz kestaneleri dizdiğimiz yılların şehla bakışlı pirensesi. duydum ki unutmuşsun gözlerimin yerini, bırak orda kalsın sana bakan profilim. mesela biz yıllarca sana aşık olduk, zamanında yani sen çok genç bi gacıyken ülkenin en seksi ve en sevilesi kadını seçilirdin. küçükken herkes şeker diye ağlardı ben senin için. şimdi geldik ve gördük ki sende bir numara yokmuş. hususim yok ki manitam olsun, ticarim var canım sağolsun kumdan kale yapan beach çocuğu ile odtü mezunu bir mühendisi hemen hemen aynı kefeye koymak ve bu mühendislik mesleğinin tarihi gerçeklerini ortaya çıkarmak için şiir okumak yeterli değilmiş. iyi topçular genelde birezilya hükümeti vatandaşı çıkıyorda şöyle ciks inşaat mühendisleri neden çıkmıyor. plajsa aynı plaj, kumsa aynı kum. futbola yeteneği olmayanlarda kumdan kale yapsın da iyi bir topçu olamadım diye kendilerini paralayıp pembe dizilere konu olmasınlar. memlekette bir sıra meşhur olan bu 55 telefon kodlu garip ülkesi birezilyanın sadece geniş kalçalı ve mümkünse riolu kadın dansçıları hoştur, zicoymuş başka bokmuş bunlar yalan işler velhasıl... yolların hastasıyım rampaların ustasıyım canımın menemen istediği bir vakitte melemen mi doğru yoksa menemen mi diye gayet yorucu bir beyin cimnastiği ile beşiktaş jimnastik kulubünün hiç bir alakası yok. cimnastik ile jimnastik arasındaki tek ortak nokta ise ikisininde okunuşunun komik olması. hayat ağacı diye bir dizi vardı, orada jim mi oynuyordu ne. bi de yalan rüzgarı vardı orada viktır oynuyordu kesin. ottan boktan bahanelerle öpüştükleri için annem izletmezdi gerçi. hoş ben zaten cesur ve güzel'e hastaydım. yalanı ve yalancıyı hiç sevmem. benim çocukluğum böyle kimin eli kimin götünde belli olmayan dizilerle geçti. eşine, sevgilisine sinir olduğundan başkasıyla yatan cillop hatınlara aşık olarak geçti çocukluğumuz. birisinden intikam almanın yolunun bu olduğuna kendimizi inandırmadık. komm hier bebeğim, ich bin lothar matheus icabında...