« Home | Template for Yazıhane v.1.01 » | buyurun efendim... » | Bütünün sırrı bilinmeden parçalar tam ve doğru bil... » | Hepsi bu... » | ayıpsa ayıp » | Dino Merlin - Burek » | susunca... » | /Iska !/ » | hayat bir senorya repliği değil midir bazen? » | Ne bir heves, ne bir tutku... »

şiir, biraz şiir

dersten kaçınca geri dönmek zorunda hissetmem kendimi belki de tırnaklarımı yerken utanmamla ilgili belki mezar taşlarına bakınca nesnesin belki sen dün gece oldun belki farkında değilsin ve cebimdeki cek yapımı makine sana en çok erkek olduğunu şimdi bunları ben düşünmesem kimsesiz kalmaktan korkuyorum iyi mi o kızı bir daha görememekten kul vefasızsa kader ne yapsın diyememekten korkuyorum Allah'ım ve görünürde bir yorgan yok durum şimdilik bu durum şimdilik son vapuru kaçırmak kadar tehlikeli İsmail Kılıçarslan Bir gece QAZAQ'ın cep telefona gelen şiir, çaldım ve yayımladım affınıza sığınarak...