« Home | müzik pleyir » | Bütünün sırrı bilinmeden parçalar tam ve doğru bil... » | Son Ali » | bir beyaz kağıda ne yapılabilir? » | Dinazorların nesli neden tükendi... » | şiir, biraz şiir » | Template for Yazıhane v.1.01 » | buyurun efendim... » | Bütünün sırrı bilinmeden parçalar tam ve doğru bil... » | Hepsi bu... »

seni görmem lazım!

sabahları, yani sabah ezanı okunurken ki sabahlar güzel bu şehir sadece. üsküdar o zaman güzel . derelerin denizlerin bok dolduğu bir zamanda ezanı dinlerken sokakları adımlak güzel. şehirde yürümenin zor hele ki koşmanın çok zor olduğu bu zamanda sabah ezanını dinlerken bir de türkü söyleyebilmek çok güzel. hala hatırda bir türkü kalması gerçekten çok güzel. ezan okunurken türkü söylenmez mi? bir sabah seni görmem lazım, farketmez herhangi bir sabah. daha karanfilli çayımızı içmeden, demlenmesini beklerken yani, yumurtaları sonra kırarız dedikten biraz sonra, müezzin mikrofona dokunur dokunmaz "şeha bu benliği bazar-ı aşkta senden aldım ben. anın çün bu derûnümde aradım seni buldum ben" diyerek hazırlanmamız lazım. seni görmem lazım, bir şekilde koştura koştura, bu şehrin ya da farketmez senin seçeceğin herhangi bir şehrin sokaklarını, caddelerini, kaldırımlarını, heyecanımıza yeni sebepler ekleyerek ve belediyenin diktiği çiçeklerin kokularını duyumsamayı önemsemeyerek "ne sen bensiz bilinirsin, ne ben sensiz bulunurum. seni bende beni sende bulup seninle doldum ben" diye yürümemiz lazım. seni görmem lazım, bir sabah -ki bu sabah olsaydı en güzeliydi- bu sokakları birlikte yürümemiz lazım. müezzinin sesi ezan okurken, müezzin ezanı okurken ya da bir de biz "ne sen bensin ne ben senem ki sen ben şirk olur zira. bu sen ben defterini ol sebebtendir ki sildim ben" diye mırıldanabilmemiz lazım. artık bir sabah seni görmem lazım, terledikten sonra, yorulunca yani. yani aslında müezzin son defa lailahe illallah dedikten ve biz bir iç geçirdikten sonra. bir ezan dinlemelik vakit geçmiş olunca ve biz geçmiş olunca "vucud ikliminini bir bir teferrûc eyleyip ahir. çü sensin zati ya Maksut anın çün sana geldim ben" diye tazelenmemiz lazım. yani aslında seni artık bir sabah ve sonraki her sabah görmem lazım.