« Home | darılmak yok sevgilim, bu bizim hikayemiz! » | Görüyor musun beni ay dedenin üzerine oturup? » | hmmm » | bunu hep yapıyor! » | seni görmem lazım! » | müzik pleyir » | Bütünün sırrı bilinmeden parçalar tam ve doğru bil... » | Son Ali » | bir beyaz kağıda ne yapılabilir? » | Dinazorların nesli neden tükendi... »

Hoşgeldin Ali Serdar

sevgili Ramazan'ın cumartesi sabah bir oğlu oldu, hepimiz mutlu mesut olduk. yengemizi ve sevgili ramazan'ı tebrik ediyorum. milletine, devletine, dinine bağlı bir evlat olarak yetişmesini temenni ediyorum. felan filan çok mutlu olduk yau :) ismiyle büyüsün derler ya yeni doğanlar için, o vesile ile bir hüseyni nefes ve ardından bir de saba nefes armağan etmek istiyorum. babası ninni yerine okuyordur mutlaka, biz de burdan dinlemiş olalım. Ahmet Özhan

bak vechi yare ya Hayy gelmiş kemale ya Hayy baki vülayezaldir ermez visale ya Hayy
diye başlıyor. ve bir ara taksimden sonra
aynayı tuttum yüzüme Ali göründü gözüme nazar kıldım ben özüme Ali göründü gözüme
diyerek bağlıyor ve bitiriyor. hayır dua niyetine...