« Home | kütürdet beni letafet » | Hadi bakalım kim sanatkar, kim ressam! Sanatçısın ... » | Çarşı Siyaha Karşı ! » | ilanen duyurulmaktadır » | sevgili Lao ile ortak kültür hizmetleri zincirinin... » | lewis lewis lewis mam mam mam mamy mamy maa maa ma... » | Bir Hıncal Uluçvari yazı yazma denemesi: Mardin » | magazinciler iftara dadanmış gardaş. » | ramazan geldi » | bi med bi cezir yazsak mı m... »

tanrım, hamdolsun

ramazan insanın aklına orucu felan getiriyor. biz buna şeker bayramı diyelim. bayram programlarında dansözler olsun. kent ve ülker unutmak istediğimiz adetlerimizi hatırlatan reklam çekmekten vazgeçerek çağa ayak uydursun. bir şekilde an'anelerini sürdüren ailelerin duygularını farklı reklamlarla sömürmeye ise devam etsinler. hadi ben büyüdüm harçlık almıyorum, fakat benden gençler el öpmek için nakit harçlığı şart koşsun. haftanın son iki gününü kaptırmış olsak bile, mutlaka diğer üç günü bir yerlerde, insanlardan uzak bir yerler olması tercih edilir, tatil yapılarak geçirilsin. nolur, sabah erken zile basmayın. ben şekerleri kapının önüne bıraktım, istediğiniz kadar alabilirsiniz. yaşça büyük olanlar için ise kapıya kocaman "şeker bayramınızı kutlarım" yazılı bir karton astım. altındaki isim ve tarih kısmını doldurup siz de iyi bayramlar diye yazarsanız bayramlaşma ritüelini yerine getirmiş oluruz. ramazanı dün gece beer city'de uğurladık arkadaşlarla, kafam davul gibi, siz mü'minler eminim anlayışlı olacak ve zile basarak beni uyandırmaya yeltenmeyeceksiniz. (bilen bilir, her sene sonu bayram olan kısa bir tatil yaşarız. tekrar buluşturana hamdolsun. hepinizin hürmetle bayramını tebrik ederim. )